CTRL+D3.000.000 produktů170.888 zákazníků
Přihlásit | Obchodní podmínky | Prodejna Praha | Kontakt | FAQ SK PL EN
        Tituly s Garancí dodání do Vánoc - zbývá 12 dnů - zboží skladem můžete s jistotou objednat jako vánoční dárek

Voliči, strany a negativní kampaň / Knihy

Politická komunikace v České republice

Voliči, strany a negativní kampaň
Autor: Eva Lebedová
Kategorie: Naučná
Vydání: 18.11.2014
Běžná cena: 320 Kč
Cena s DPH: 256 Kč   SLEVA: -20%
Dostupnost: V nabídce dodavatele
Odesíláme: 4-21 dnů po zakoupení

Doručení: Dobírkou: 109 Kč • Platba předem: 89 Kč • Zásilkovna: 59/79 Kč • Osobní odběr: 0

 

Popis zboží - Voliči, strany a negativní kampaň

Podtitul: Politická komunikace v České republice
Stránek: 264
Vazba: Brožovaná
Vydavatel: SLON

O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace.

V knize lze najít odpovědi na otázky:
Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií? Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní? Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu? Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.

Chci zasílat novinky této katagorie:

Související zboží

Benoît Mandelbrot Fraktalista

Fraktalista

Cena: 359 Kč
Miroslav Podhorský Aljaška-Yukon

Aljaška-Yukon

Cena: 279 Kč

Vyhledávání v 3.000.000 produktů



seznamka