CTRL+D3.000.000 produktů170.786 zákazníků
Přihlásit | Obchodní podmínky | Prodejna Praha | Kontakt | FAQ SK PL EN
        Tituly s Garancí dodání do Vánoc - zbývá 14 dnů - zboží skladem můžete s jistotou objednat jako vánoční dárek

Marketing menších a středních firem / Audioknihy

Marketing menších a středních firem
Autor: Vladimír John
Kategorie: Audioknihy - mluvené slovo
Nosič: CD
Vydání: 22.10.2014
Běžná cena: 299 Kč
Cena s DPH: 239 Kč   SLEVA: -20%
Dostupnost: V nabídce dodavatele
Odesíláme: 4-21 dnů po zakoupení

Doručení: Dobírkou: 109 Kč • Platba předem: 89 Kč • Zásilkovna: 59/79 Kč • Osobní odběr: 0

 

Popis zboží - Marketing menších a středních firem

Vydavatel: Meriglobe

Spojte své jméno s názvem firmy Stanovte si cílovou skupinu Nastavte si jasnou strategii marketingu Vytvořte si komunikační mix Komunikujte vždy jeden produkt Budujte svou značku Nezanedbávejte stálé zákazníky Vyhodnocujte výsledky marketingových aktivit Nejčastější chyby v marketingu

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně. Praxe totiž ukazuje, že mnoho a mnoho podnikatelů vyhazuje spoustu peněz za aktivity, které by měly přinášet větší zisky, a které ze zisku mnohdy naopak ukrajují. Přitom je to docela jednoduché. Je prostě potřeba vědět, jak na to. A s tím pomůže podnikatelům audiokniha věnovaná právě marketingu.

Chci zasílat novinky této katagorie:

Související zboží

Vyhledávání v 3.000.000 produktů



seznamka