CTRL+D3.000.000 produktů174.399 zákazníků
Přihlásit | Obchodní podmínky | Prodejna Praha | Kontakt | FAQ SK PL EN
StarShop.cz > Holistická marketingová koncepce

Holistická marketingová koncepce / Knihy

Holistická marketingová koncepce
Autor: Tomáš Barčík
Kategorie: Odborná a technická literatura
Vydání: 07.05.2014
Běžná cena: 230 Kč
Cena s DPH: 184 Kč   SLEVA: -20%
Dostupnost: V nabídce dodavatele
Odesíláme: 4-21 dnů po zakoupení

Doručení: Dobírkou: 109 Kč • Platba předem: 89 Kč • Zásilkovna: 59/79 Kč • Osobní odběr: 0

 

Popis zboží - Holistická marketingová koncepce

Stránek: 112
Vazba: Brožovaná
Vydavatel: Ústav práva a právní vědy

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu, internetovém marketingu a společenské zodpovědnosti firem. Holistická marketingová koncepce výrazně zasahuje do tradičního pojetí marketingového mixu. Součástí holistického přístupu je též integrovaná marketingová komunikace, která pomáhá firmám maximalizovat spektrum komunikačních kanálů v procesu strategického řízení značky. Kniha se věnuje i fundamentálním marketingovým pojmům, které by měl znát každý schopný marketér.

Chci zasílat novinky této katagorie:

Související zboží

Jan Kust Nejvyšší soud USA

Nejvyšší soud USA

Cena: 352 Kč

Vyhledávání v 3.000.000 produktů



seznamka