CTRL+D3.000.000 produktů170.579 zákazníků
Přihlásit | Obchodní podmínky | Prodejna Praha | Kontakt | FAQ SK PL EN
        CYBER WEEK - týden výrazných slev online obchodů před Vánoci. Letos od pondělí 28. listopadu do neděle 4. prosince.

Strategický marketing / Knihy

Strategický marketing
Autor: Tomáš Barčík
Kategorie: Odborná a technická literatura
Vydání: 07.05.2014
Běžná cena: 230 Kč
Cena s DPH: 184 Kč   SLEVA: -20%
Dostupnost: V nabídce dodavatele
Odesíláme: 4-21 dnů po zakoupení

Doručení: Dobírkou: 109 Kč • Platba předem: 89 Kč • Zásilkovna: 59/79 Kč • Osobní odběr: 0

 

Popis zboží - Strategický marketing

Stránek: 110
Vazba: Brožovaná
Vydavatel: Ústav práva a právní vědy

Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky nepřetržitý. Publikaci napsal Tomáš Barčík, MBA, talentovaný lektor našich programů v uvedené oblasti, neboť se povahou a využitím strategického marketingu ve firemním prostředí dlouhodobě zabývá a svoji erudici prokazuje i na následujících stranách, které vřele doporučujeme nejen studentům profesních vzdělávacích programů DBA, MBA a LL.M. , ale i odborné veřejnosti a profesionálům v oblasti marketingové komunikace.

Chci zasílat novinky této katagorie:

Související zboží

Jan Brodský Time management

Time management

Cena: 184 Kč
Jan Kust Nejvyšší soud USA

Nejvyšší soud USA

Cena: 352 Kč

Vyhledávání v 3.000.000 produktů



seznamka